Тақырыбы: " балапанды тамақтандыр" Сенсорика "Балапан" тобы » ГККП "Ясли сад №157"
Государственное коммунальное казенное предприятие
«Ясли-сад №157»
коммуналдық мемлекеттік қазыналық кәсіпорыны
Заведующий :
+7(727) 386-56-14
Методист:
+7(727) 386-54-06
Версия для
слабовидящих
» » » Тақырыбы: " балапанды тамақтандыр" Сенсорика "Балапан" тобы
23
январь
2025

Тақырыбы: " балапанды тамақтандыр" Сенсорика "Балапан" тобы

Сенсорика 
Тақырыбы: " балапанды тамақтандыр"
Мақсаты: балалардың ұсақ қол моторикасын дамыту, құстарға деген қамқорлық жасауға тәрбиелеу.


Дүние адам санасына сыртқы сезім мүшелерінің есігі арқылы ғана енеді.Егер ол жабық болса, онда ол оған кіре алмайды, онымен байланыса алмайды.Сонда сана үшін дүние жоқ.

Б. Прейер

Сенсорика (лат.sensus, "қабылдау") — сезімдерді, сыртқы әсерлерді тікелей қабылдауды сипаттайтын категория.Физиологияда сенсор — сыртқы тітіркендіргіштерді қабылдаудан тұратын жүйке жүйесінің қызметі.

Баланың сенсорлық дамуы– бұл сезім мүшелерінің жұмысына негізделген қоршаған әлемді танудың тәсілі.Сезімдер бізге қоршаған ортаның алуан түрлі қасиеттері туралы түсінік береді және заттардың тұтас бейнелерін қалыптастыруға көмектеседі.Сонымен, көрнекі қабылдау қоршаған әлем объектілерін түсі, пішіні, өлшемі бойынша ажыратуды қамтиды.Тері қабылдауына тактильді сезімдер (заттарды құрылымы бойынша ажырату – тегіс/кедір–бұдыр, қатты/жұмсақ), жанасу сезімдері (заттың пішінін жанасу арқылы анықтау - жалпақ/көлемді), температуралық сезімдер, барикалық сезімдер (салмақ, ауырлық).

Қоршаған шындықты толыққанды қабылдауды қалыптастыруға бағытталған сенсорлық даму дүниені тануға негіз болады, оның бірінші сатысы сезімдік тәжірибе болып табылады.Ақыл-ой, дене, эстетикалық тәрбиенің табыстылығы көп жағдайда балалардың сенсорлық даму деңгейіне, яғни. баланың қоршаған ортаны қаншалықты жақсы еститініне, көретініне, ұстайтынына байланысты.

Сенсорлық тітіркендіргіштерге сезімталдық деңгейі бәрімізде айтарлықтай өзгереді және ол үш факторға байланысты:

Бірінші фактор — туа біткен қасиеттер:абсолютті есту, иіс сезу қабілетінің жоғарылауы генетикалық жолмен тұқым қуалайды, сонымен қатар туа біткен ауытқулардың — соқырлық, кереңдік және т.б.

Екінші фактор — сезім мүшелерінің жағдайы: оларға жарақат немесе ауру әсер етуі мүмкін.

Үшінші фактор — дүниені өздігінен тану үдерісінде де, арнайы дайындық барысында да сезім мен қабылдау мүшелерінің дамуы.Мысалы, бала кезінен әртүрлі ұлттық тағамдардың алуан түрін татып көрген адамның дәмі тек жарма мен макарон өнімдерін жеген адамға қарағанда әлдеқайда нәзік болатынына ешкім күмәнданбайды

Сенсорлық стандарттар дегеніміз не?

Баланы немен және қалай оқыту керек?Бірінші және басты міндет — баланы тексеру үшін алуан түрлі заттармен қамтамасыз ету және оның назарын олардың қасиеттеріне аудару.Бірақ бұл қабылдаудың жан-жақты дамуы үшін жеткіліксіз.Бала берілген заттың анықталған немесе қарастырылып отырған қасиеттерінің басқа қасиеттерге немесе объектілерге қатынасын анықтауды үйренуі керек.Ол үшін арнайы "өлшемдер" бар — негізгі күш-жігер оларды игеруге бағытталуы керек.Бұл өлшемдер "сенсорлық стандарттар" деп аталады.

"Сенсорлық стандарттар" объектілердің сыртқы қасиеттерінің жалпы қабылданған үлгілері болып табылады.

Біз, ересектер, сенсорлық стандарттарға ие боламыз, олар туралы мүлдем ойланбастан.Бала оларға бес жасында ғана бірдей жеңілдікпен операция жасайды.