Ата-аналарға - ГККП "Ясли сад №157" http://157.almatybala.kz/ ru Ата-аналарға - ГККП "Ясли сад №157" DataLife Engine Біртұтас тәрбие: "Аналар мектебі", "ересектер" Ақбота тобы http://157.almatybala.kz/o-detskom-sade/528-brttas-trbie-analar-mekteb-eresekter-abota-toby.html http://157.almatybala.kz/o-detskom-sade/528-brttas-trbie-analar-mekteb-eresekter-abota-toby.html





]]>
Мақсаты:бала боиында әлемдегі асыл ананы сыйлауға, адамгершілік сезімін ұялатуға, әсемдікті сүюге баулу.
Білімділік: Оқушыларға 8 – наурыз Халықаралық әйелдер күні туралы жалпы мағлұмат беру.
Көрнекілігі: анлар жайлы нақыл сөздер, мақал-мәтелдер, видеоклип.
ҰІӘ барысы:
1-бала: Біз ғана емес қадір тұтқан бабалар.
Аналардан туған небір даналар.
Ана деген тіршіліктің тірегі,
Армысыздар, қасиетті аналар!
Видеоклип: «Ананың жүрегі»
Көрініс:
2-бала:
«Ана» дейміз бәріміз де аңқылдап,
«Ана» дейді жас сәби де жарқылдап
«Ана» деген бәйтерегі өмірдің,
«Ана» деген алтын қазық,алтын бақ
3-бала:
Ана деген адамзаттын данасы.
Ана деген сәбилердің панасы.
Ана деген жарық жұлдыз шырағың,
Ана деген қайнар ыстық бұлағың,
Ана деген өмірдегі қамқорлық,
Ана деген сүйнерің, жан құбын.
5-бала: Адамды дүниеге әкелетін, өмір сыйлайтын құдіретті алдында бәріміз да бас июге тиіспіз.
Ақ сүтінен жаралған,
Ақ сүтінен нәр алған,
Анаға бас иеміз!
Туған елдің тілі деп,
Туған жердің үні деп,
Анаға бас иеміз!
Қорытынды: Біз мәңгілік сіздерге аналар, борыштарымыз дегім келеді. Сіздерге балалық жүректен мың да бір алғыс.  Халыққа батыр да өткен, бағлан да өткен, жеті атасын білген ер азамат деп.Бабалар өсиет қып айтып кеткен.Бұл пәниден жақсы да, жаман да өткен,жиын тегі болмап па еді бізде көптен.Қол соғып ел – жұртын демеп отыр.  Аналарға құрмет көрсетіп, тағзым ете отырып, мекереклік іс-шарамызды «Ана туралы жыр» әнімен аяқтаймыз.]]>
admin Tue, 04 Feb 2025 10:48:59 +0600
"Кішкентай көмекшілер" /ерте жастағы балалардың ұсақ моторикасын дамыту/ http://157.almatybala.kz/konsultacijaly-punkt/527-kshkentaj-kmekshler-erte-zhastay-balalardy-sa-motorikasyn-damytu-.html http://157.almatybala.kz/konsultacijaly-punkt/527-kshkentaj-kmekshler-erte-zhastay-balalardy-sa-motorikasyn-damytu-.html

«№157 бөбекжай-балабақшасы» КМҚК








Психологтың кеңесі




ТАҚЫРЫБЫ:

«Кішкентай көмекшілер»

Ерте жастағы балалардың ұсақ моторикасын дамыту


«Маленькие помощники»

Развитие мелкой моторики у детей раннего возраста

Орыстың атақты педагогы В.А. Сухомлинский: "Балалардың қабілеттерінің бастауы олардың қолында. Әңгіме түрінде саусақтар шығармашылық ойлаудың негізін нәрлендіретін өте жұқа арналарды бөліп көрсетеді". Бұл жай ғана әдемі сөздер емес: оларда баланың қалай дамитыны туралы сипаттамалар бар.

Ұсақ моторикаға тірек-қимыл аппаратының ішкі жұмысын пайдалана отырып, саусақтар мен қолдармен шағын қимылдар жасау мүмкіндігі жатады. Олар ұсақ моториканы жастайынан дамытады. Бала алдымен заттарды ұстауды, сосын бір қолдан екінші қолға ауыстыру техникасын үйренеді, ал бала есейген сайын қалам ұстауды үйренеді. Жасы ұлғайған сайын көлік жүргізу дағдылары әртүрлі және күрделене түседі. Екі қолмен қозғалысты қажет ететін мінез-құлық түрлерінің үлесі артып келеді.

Ұсақ моториканың даму деңгейі мектептегі когнитивті тәуекел көрсеткіштерінің бірі болып табылады. Бұл деңгей өте жоғары, логикалық ойлауға қабілетті, зейін, есте сақтау, қарым-қатынас сияқты процестерді жақсы дамытады, сонымен қатар жазу дағдыларын меңгере алады.

Мектеп жасына дейінгі балалардың ұсақ моторикасын дамытуды зерттеу мәселесімен келесі отандық педагогтар мен психологтар айналысты: И.М. Сеченов, И.П. Павлов, А.А. Ухтомский, В.П. Бехтерев, олар мотор-кинестетикалық анализатор қозғалыстарының маңыздылығын көрсетті. балалардың сөйлеуі мен ойлауын дамытуда бірінші басым ішкі белсенділік қимыл-қозғалыс екенін көрсетті. Затпен жұмыс істеу нәтижесінде пайда болатын бұлшықет сезімдері барлық басқа сезімдерді жақсартады және оларды біртұтас тұтастыққа біріктіруге көмектеседі.

Баланың қолының ұсақ моторикасын зерттейтін зерттеулер даму бойынша жұмысты ерте жастан бастау қажет екенін көрсетеді. Балалар қазірдің өзінде ми қыртысымен байланысты функционалдық нүктелерге әсер ете отырып, саусақтарын соғуы мүмкін. Негізгі өзін-өзі күту дағдыларын дамытуды ұмытпаңыз: мектепке дейінгі және одан кейінгі жастағы поэтикалық мәтіндермен қарапайым жаттығуларды орындаңыз, түймелер мен тігістерді шешіңіз, аяқ киімнің бауын байлаңыз және т.б. Балаға әсер ету және жаңа ақпаратты меңгеру үшін оқуды ойынға айналдыру керек, шегінбеңіз, тапсырма қиын болып көрінсе, баланы мақтауды ұмытпаңыз .

Зерттеудің мақсаты: кішкентай балалардың ұсақ моторикасын дамытуды зерттеу.

Зерттеу нысаны: ерте жастағы балалар.

Зерттеу пәні: кішкентай балалардың ұсақ моторикасын дамыту.

Зерттеу гипотезасы: кішкентай балалардың ұсақ моторикасын дамыту келесі педагогикалық шарттарды сақтай отырып, тиімді болады:

- ерте жастағы балалардың ұсақ моторикасын дамытуға бағытталған оқу іс-әрекетінің мазмұнын дамыту;

- кішкентай балалардың ұсақ моторикасын дамыту үшін ойындарды, ойын тәсілдерін қолдану.

Зерттеу міндеттері:

Психологиялық-педагогикалық зерттеулерде ұсақ моториканың ұғымын зерттеу.

-                   Ерте жастағы балалардың ұсақ моторикасын дамыту ерекшеліктерін сипаттау

-                   Кішкентай балалардың ұсақ моторикасының даму деңгейін анықтау.

-                   Кішкентай балалардың ұсақ моторикасын дамыту бойынша оқу іс-әрекетінің мазмұнын әзірлеу.

Ұсақ моторикалар - бұл адамның қолдары мен саусақтарының нәзік қимылдары, адамзат қоғамының мәдени дамуы барысында дамыған заттар, техника, еңбек сияқты көптеген адам әрекеттерінің маңызды құрамдас бөліктері.

Ұсақ моториканы дамыту ғылыми зерттеулердің қазіргі бағытын басшылыққа алатын көптеген жолдармен маңызды.:

- танымдық қабілеттердің дамуына байланысты;

- сөйлеуді дамытуға байланысты;

- жазуды қоса алғанда, нақты және аспаптық әрекеттерді орындау үшін оның қол қимылдарын дамыту.

Қол қимылдарының дамуымен байланысты танымдық қабілеттердің дамуы әсіресе балалық және жасөспірімдік шақта белсенді түрде жүреді, өйткені әртүрлі заттарды қарастыру кезінде қол қимылдары баланың объективті дүниені қабылдауының шарты болып табылады.

"Объектілермен тікелей нақты жанасу, олармен іс-әрекеттер объектілердің барған сайын жаңа қасиеттерінің және олардың арасындағы байланыстардың ашылуына әкеледі" (Д.Б. Эльконин).

Сөйлеуді қалыптастыру ұсақ моториканы дамытумен тығыз байланысты. мидың суретін мұқият қараған кезде қозғалтқыш аймағы қозғалтқыш аймағына жақын және оның бір бөлігі екені анық болады. Қозғалтқыш проекциясының жалпы ауданының 1/3 бөлігін қолдың проекциясы алады, ол әсер ететін дауыс проекциясының жанында орналасқан.

М.М. Кольцова, Л.Ф.Фомина жүргізген зерттеулер мен бақылаулар көрсеткендей, өмірдің алғашқы жылдарындағы балаларда сөйлеуді қалыптастырудың маңыздылығын анықтау үшін эксперименттер жүргізілді: олар баладан бір саусағын, екі саусағын және үш саусағын көрсетуін сұрады ("мұны істе", оны қалай жасау керектігін көрсетті). екінші жағынан, нашар сөйлейтін балалардың саусақтары керілген және тек бір-біріне бүгілген, немесе керісінше, жалқау, арық және бөлек қимылдар жасамайды. Балалардың саусақ қимылдары еркін болғанша сөйлеуін дамытуға қол жеткізу мүмкін емес.

Ұсақ моториканың даму деңгейі баланың мектепке интеллектуалдық дайындығының көрсеткіштерінің бірі болып табылады.

Әртүрлі елдерден келген зерттеушілер белгілеген тәжірибе балалардағы тіл дамуының деңгейі саусақтардың нәзік қимылдарының қалыптасу дәрежесіне тікелей байланысты екенін, ал саусақ қимылдары жылдар өткен сайын дамып келе жатқанда, балалардың тілінің дамуы жас ерекшеліктеріне сәйкес келетінін дәлелдеді. критерийлер. Екінші жағынан, сөйлеу қабілеті бұзылған балалардың жалпы қозғалыс бұзылыстары, сондай-ақ саусақ қимылдарының дамуында ауытқулары әртүрлі дәрежеде болды.

Балалардың сөйлеу тілінің белгілі зерттеушісі М.И. Кольцова былай деп жазады: "... Алдымен саусақтардың қозғалысы дамиды, содан кейін буындардың артикуляциясы пайда болады. Сөйлеу реакциясының кез келген кейінгі жақсаруы саусақ қимылдарын жаттықтыру дәрежесіне тікелей байланысты. Қолды жылқының мүшесі ретінде қарастыруға толық негіз бар. Топсалы құрылғылармен бірдей. Осы тұрғыдан алғанда, қолдың проекциясы мидың тағы бір тілдік аймағы болып табылады".

Балаларды дамытумен айналысатын педагогтар мен психологтар ұсақ моториканың зейін, ойлау, үйлестіру, елестету, бақылау, көрнекі және моторлық есте сақтау, сөйлеу және т.б. сияқты сананың жоғары деңгейлері үшін шешуші маңызы бар екендігімен бірауыздан келіседі.т.б.

Жақсы моториканы дамыту да маңызды, өйткені бала есейген сайын оған жазу, сурет салу және әртүрлі тұрмыстық және басқа да іс-әрекеттерді орындау үшін нақты үйлестірілген қимылдар қажет.

Өткен ғасырдың ортасына қарай баланың тілдік даму деңгейі қолдың ұсақ моторикасын қалыптастыруға тікелей байланысты екені белгілі болды. Саусақ қимылдарының дамуының кешігуі жалпы моториканың орташадан жоғары болуы мүмкін болса да, тілдің дамуын кешіктіреді.

Педагогтардың көптеген зерттеулері саусақ қимылдары орталық жүйке жүйесінің дамуын ынталандыратынын және балалардың сөйлеу тілінің дамуын тездететінін дәлелдеді.

Бұл жас баланың одан әрі дамуы үшін маңызды болып табылатын ісіктердің болуымен сипатталады. Сондықтан 2-3 жастан бастап баланың басқалармен: ересектермен және құрдастарымен қарым-қатынасындағы іс-әрекетінің сипаты мен мазмұны айтарлықтай өзгереді. Бұл дәуірдегі іс-әрекеттің негізгі бағыты мазмұнды және нәтижелі ынтымақтастық болып табылады. Бұл жастың ең іргелі жетістігі - баланың мінез-құлқы саналы сипатқа ие болуы.

Жақсы қозғалыс дағдылары - бұл қолдардың, саусақтардың және саусақтардың шағын, дәл қимылдарын жасау қабілеті.

Жақсы моториканы туғаннан бастап дамытады. Кішкентай қолдар анасының саусақтарына мықтап жабысып тұрса, бала қазірдің өзінде тамаша қимыл-қозғалыс дағдыларын көрсетеді. Алдымен бала қолдарын көреді, оларды басқаруды үйретеді, заттарды мінсіз алақанмен алады, содан кейін тек 2 (бас бармақ пен сұқ саусақ), содан кейін бала заттарды қасықпен, қарындашпен алады. Қол мен саусақтардың қимыл-қозғалыс дағдылары контекстінде "ептілік" термині жиі қолданылады.

Ұсақ моториканың саласы қарапайым қимылдардан (ойыншықтарды ұстау сияқты) өте күрделі қимылдарға (жазу немесе сурет салу сияқты) дейін көптеген қозғалыстарды қамтиды.Көбінесе балалардың ұсақ моторикасын дамыту ерекшеліктеріне сүйене отырып, олар мектепте оқуға дайынмын деп шешеді. Егер сіз үшін бәрі ойдағыдай болса, бала түсінуге, логикалық ойлауға, жазуға, зейінін шоғырландыруға, есте сақтау қабілетін, қиялын, зейінін және ауызекі сөйлеу тілін дамытуға үйренуге дайын.

Кішкентай балалардың ұсақ қол моторикасын дамыту ерекшеліктері

Мұғалім Василий Сухомлинский былай деп жазды: "Баланың жүрегі оның саусақтарында". Сол сияқты атақты неміс ғалымы Иммануил Кант қолды мидың көрінетін бөлігі деп атаған. Қолмен жұмыс жасау әдісін итальяндық гуманистер мен педагогтар балалармен жұмыс жасауда сәтті қолдануда. Оның айтуынша, сенсорлық даму ерте мектеп жасына дейінгі балалар үшін өте маңызды. Баланың қоршаған әлемді қабылдауы сенсорлық процестердің (сезім, қабылдау, экспрессия) "өмірлік рефлексиясынан" басталады. Баланың дамуы күрделі когнитивтік процестердің (есте сақтау, елестету, ойлау) пайда болуына қажетті алғышарттарды жасайды.

Көптеген қабілеттердің (мысалы, музыкалық, көрнекі) дамуы түйсіктердің, қабылдаулардың дамуымен байланысты. Сенсорлық даму қолдың ұсақ моторикасына тікелей байланысты. Өйткені жанасу - адамның бес сезім мүшесінің бірі. Ерте жаста балалар қоршаған әлем туралы орасан зор ақпарат алады. Күнделікті өмірдегі физикалық белсенділік балалар үшін өте маңызды. Саусақ жаттығулары ми қыртысы үшін күшті тоник болып табылады.

Бала өте кішкентай болған кезде анасы оның қолынан ұстап, саусақтарын күніне бірнеше минут ақырын өреді. Массаж қозғалыстары, саусақтарға арналған қарапайым жаттығулар, спортпен шұғылдану және т.б. Ол біртіндеп қосылады. Бала сәл есейген сайын құрылымы жағынан ерекшеленетін әртүрлі беттерге қол тигізуі керек. Сіз онымен құмсалғышта ойнай аласыз, матаға тігілген түймелерді ойын ретінде тарата аласыз.

Балалар ұсақ моторикасын ойындар мен арнайы сабақтар (сурет салу, мүсіндеу, мозаика, аппликация және т.б.) арқылы дамытуды жалғастыруда.

Ұсақ моториканы ерте жастан дамыту өте маңызды, оның себептері:

1) ұсақ моторика баланың есте сақтау қабілетіне, зейініне және көруіне, жүйке жүйесімен тығыз байланысты қабылдауына тікелей байланысты. Ұсақ моториканы, сондай-ақ саусақтарды дамытады.

2) ұсақ моториканы ынталандыру жақын жерде орналасқан сөйлеу және қозғалыс орталықтарын белсендіреді. Ұсақ моториканы дамыту арқылы біз баланың қолжазбасының, сөйлеуінің және реакциясының жылдамдығына әсер етеміз.

3) ұсақ моториканың даму деңгейіне қарай мектепке дайын баланың ақыл-ойының дамуы туралы айтуға болады.

4) ұсақ моториканы дамыту баланың шығармашылық тұрғыдан қарқынды дамуына ықпал етеді.

5) ғалымдар саусақтардың моторлы стимуляциясы "сөйлеу" аймақтарының қалыптасуына әсер ететінін және балалардың ми қыртысына оң әсер ететінін дәлелдеді.

Қолдың әртүрлі қимылдары, саусақ ойындары баланың сөйлеу процестерін және ақыл-ойының дамуын ынталандырады.

Ұсақ моториканы дұрыс дамыту сонымен қатар балалардың сенсомоторлық координациясының дамуын, яғни қол мен көз буындарының мінез-құлқын анықтайды. Көру қабілетінің көмегімен бала қоршаған шындықты талдайды және олардың қимыл-қозғалысын бақылайды, осылайша олар жетілдіріліп, дәлірек болады. Көздер, былайша айтқанда, қолды "үйретеді" және бала басқаратын заттарды қолмен жылжыту арқылы барған сайын жаңа мәліметтер ашылады. Балалардың көру және қол қимылдары қоршаған шындықты түсінудің негізгі көздеріне айналды.

Әртүрлі заттарды зерттеп, оларға қол тигізіп, қолдарында сезіну арқылы бала себеп-салдарды түсіне бастайды. Бала неғұрлым үлкен болса, көргенін қайталау немесе жоспарын аяқтау үшін қолдары мен саусақтарын соғұрлым белсенді пайдаланады. Ол үйлерді, мұнараларды, көпірлерді, жануарлар мен адамдарды, әріптер мен сандарды сызды, кейін жазуды үйренді. Газ осы функциялардың барлығын орындауға көмектеседі.

Монтессоридің айтуынша, ұсақ моториканы дамытуға арналған жаттығулар арқылы бала өзін және заттарын дұрыс бекітуді және күтуді үйренеді. Басқаша айтқанда, ұсақ қол моторикасы да балалардың дербестігін қалыптастырумен байланысты. Демек, ұсақ моториканы, қимыл-қозғалысты үйлестіруді, зейінін және таңдалған тапсырманы қорытынды жұмысқа жеткізе білу.

Мектеп жасына дейінгі балалардың ұсақ моторикасын дамыту үшін қолдануға болатын бірнеше әдістер бар.

Саусақ ойындары - балалардың ұсақ моторикасын дамытудың ең танымал және үнемді әдістерінің бірі. Курс арнайы дайындықты қажет етпейді (оқу материалдары, спорттық жағдайлар және т.б.). Кез келген уақытта және кез келген жерде жаттығуға болады: емханаларда, медициналық кабинеттерде, балабақшаларда немесе клубтар мен бөлімшелерде, серуендерде, көлікте. Ең қызығы, саусақтардың кез келген қимылын қызықты өлеңдермен, әндермен немесе қысқа ертегілермен күшейту керек.

Саусақ ойындарына жұмсалатын қаражат баланың жасына байланысты. Айта кету керек, мектеп жасына дейінгі балалар үшін бір жас аралығындағы айырмашылық өте үлкен. Егер 4 жасар бала сабаққа шамамен 10-15 минут зейінін шоғырландыра алса, 5 жасар баланың демалу уақыты қазірдің өзінде шамамен 2 минутты құрайды, бұл шамамен 20-25 минутты құрайды. Ойын сабақтарының ұзақтығы балалардың қызығушылығына да әсер етуі мүмкін. Егер сіздің балаңыз жыныстық ойындарды ұнатпаса, сіз оның назарын ұзақ уақыт ұстай алмауыңыз мүмкін. Сондықтан баланың қалауына қарай ұсақ моторикасын дамыту үшін саусақ ойындарын таңдап алыңыз.

Сонымен қатар, импровизацияланған құралдармен тамаша моториканы жаттықтыру үшін әртүрлі ойындар мен жаттығулар қолданылады, мысалы:

-       -Қуыршақ ойыны: Қыз киініп, өз киімін киеді «қызға-қуыршақ" және кішкентай саусақтарымен көп қимылдар жасайды. Біз модельдеуді жүргіземіз. Қандай материалды қолданғаныңыз маңызды емес. Бұл жоба өте маңызды! Балшықтан, пластмассадан және ермексаздан жасалған сынықтар, тіпті кәдімгі қамыр да өз орнында.

-       - Құмсалғыш үйде орналасқан. Тазалау жұмыстары көбірек болады. Бірақ балалардың бақыты мен мұндай ойындардың әсері негізінен елеусіз.

-       -Коллаждар мен қолөнер бұйымдарын жасау. Әрине, бөлшектерді ою кезінде өрнектер мен қосымшаларды жасаңыз.

-       -Қолдан жасалған бұйымдар табиғи материалдардан жасалған. Біз көшеден желеңділерді, бұтақтарды, жидектер мен конустарды жинап, үйде нағыз орман шедеврлерін жасаймыз.

-       -Қажетті дағдыларды дамытып, саусақтарыңызды дамытыңыз: түймелерді және сенсорлық түймелерді босатыңыз, сыдырмаларды ашыңыз, ілмектерді, ілмектерді, түймелерді және т.б. Можбірақ интенсивті негізде панельдер жасау және балаларымен қарым-қатынас жасау үшін бірдей ойын-сауықты пайдалану. Қажетті не ұмытуывать қосуүрлеу сүйіктісіне арналған маңызды сәттер голоскбала мен кейіпкерлер ойнауды қызықты ету үшін.


]]>
admin Thu, 23 Jan 2025 15:13:03 +0600
Тақырыбы: " балапанды тамақтандыр" Сенсорика "Балапан" тобы http://157.almatybala.kz/o-detskom-sade/nashi-gruppy/526-tayryby-balapandy-tamatandyr-sensorika-balapan-toby.html http://157.almatybala.kz/o-detskom-sade/nashi-gruppy/526-tayryby-balapandy-tamatandyr-sensorika-balapan-toby.html ]]> Сенсорика 
Тақырыбы: " балапанды тамақтандыр"
Мақсаты: балалардың ұсақ қол моторикасын дамыту, құстарға деген қамқорлық жасауға тәрбиелеу.


Дүние адам санасына сыртқы сезім мүшелерінің есігі арқылы ғана енеді.Егер ол жабық болса, онда ол оған кіре алмайды, онымен байланыса алмайды.Сонда сана үшін дүние жоқ.

Б. Прейер

Сенсорика (лат.sensus, "қабылдау") — сезімдерді, сыртқы әсерлерді тікелей қабылдауды сипаттайтын категория.Физиологияда сенсор — сыртқы тітіркендіргіштерді қабылдаудан тұратын жүйке жүйесінің қызметі.

Баланың сенсорлық дамуы– бұл сезім мүшелерінің жұмысына негізделген қоршаған әлемді танудың тәсілі.Сезімдер бізге қоршаған ортаның алуан түрлі қасиеттері туралы түсінік береді және заттардың тұтас бейнелерін қалыптастыруға көмектеседі.Сонымен, көрнекі қабылдау қоршаған әлем объектілерін түсі, пішіні, өлшемі бойынша ажыратуды қамтиды.Тері қабылдауына тактильді сезімдер (заттарды құрылымы бойынша ажырату – тегіс/кедір–бұдыр, қатты/жұмсақ), жанасу сезімдері (заттың пішінін жанасу арқылы анықтау - жалпақ/көлемді), температуралық сезімдер, барикалық сезімдер (салмақ, ауырлық).

Қоршаған шындықты толыққанды қабылдауды қалыптастыруға бағытталған сенсорлық даму дүниені тануға негіз болады, оның бірінші сатысы сезімдік тәжірибе болып табылады.Ақыл-ой, дене, эстетикалық тәрбиенің табыстылығы көп жағдайда балалардың сенсорлық даму деңгейіне, яғни. баланың қоршаған ортаны қаншалықты жақсы еститініне, көретініне, ұстайтынына байланысты.

Сенсорлық тітіркендіргіштерге сезімталдық деңгейі бәрімізде айтарлықтай өзгереді және ол үш факторға байланысты:

Бірінші фактор — туа біткен қасиеттер:абсолютті есту, иіс сезу қабілетінің жоғарылауы генетикалық жолмен тұқым қуалайды, сонымен қатар туа біткен ауытқулардың — соқырлық, кереңдік және т.б.

Екінші фактор — сезім мүшелерінің жағдайы: оларға жарақат немесе ауру әсер етуі мүмкін.

Үшінші фактор — дүниені өздігінен тану үдерісінде де, арнайы дайындық барысында да сезім мен қабылдау мүшелерінің дамуы.Мысалы, бала кезінен әртүрлі ұлттық тағамдардың алуан түрін татып көрген адамның дәмі тек жарма мен макарон өнімдерін жеген адамға қарағанда әлдеқайда нәзік болатынына ешкім күмәнданбайды

Сенсорлық стандарттар дегеніміз не?

Баланы немен және қалай оқыту керек?Бірінші және басты міндет — баланы тексеру үшін алуан түрлі заттармен қамтамасыз ету және оның назарын олардың қасиеттеріне аудару.Бірақ бұл қабылдаудың жан-жақты дамуы үшін жеткіліксіз.Бала берілген заттың анықталған немесе қарастырылып отырған қасиеттерінің басқа қасиеттерге немесе объектілерге қатынасын анықтауды үйренуі керек.Ол үшін арнайы "өлшемдер" бар — негізгі күш-жігер оларды игеруге бағытталуы керек.Бұл өлшемдер "сенсорлық стандарттар" деп аталады.

"Сенсорлық стандарттар" объектілердің сыртқы қасиеттерінің жалпы қабылданған үлгілері болып табылады.

Біз, ересектер, сенсорлық стандарттарға ие боламыз, олар туралы мүлдем ойланбастан.Бала оларға бес жасында ғана бірдей жеңілдікпен операция жасайды.


]]>
admin Thu, 23 Jan 2025 14:52:49 +0600
ОД ОЗМ "Жеміс-жидектер" "Балапан" тобы, тәрбиеші Шалматаева А.Б. http://157.almatybala.kz/o-detskom-sade/roditelyam/505-od-ozm-zhems-zhidekter-balapan-toby-trbiesh-shalmataeva-ab.html http://157.almatybala.kz/o-detskom-sade/roditelyam/505-od-ozm-zhems-zhidekter-balapan-toby-trbiesh-shalmataeva-ab.html









]]>










]]>
admin Fri, 04 Oct 2024 14:46:32 +0600
ОД "Путешествие по сказкам", средняя группа "Жұлдыздар", воспитатель Жаканбаева А.К. http://157.almatybala.kz/o-detskom-sade/roditelyam/506-od-puteshestvie-po-skazkam-srednjaja-gruppa-zhldyzdar-vospitatel-zhakanbaeva-ak.html http://157.almatybala.kz/o-detskom-sade/roditelyam/506-od-puteshestvie-po-skazkam-srednjaja-gruppa-zhldyzdar-vospitatel-zhakanbaeva-ak.html


]]>
Цели занятия:
 1. Формировать знания детей о сказках - названия, героев

2. Активизировать речевую деятельность детей.

3. Создать у детей эмоциональное настроение, увлечь сказочным сюжетом. 

Задачи:

Образовательные задачи: 

Формировать умение распознавать сказки; 

Формировать умение детей отвечать на вопросы по содержанию сказок, активизировать речь детей, свободно и непринуждённо общаться с окружающими. 

Развивающие задачи:

Развивать мыслительные процессы: память, творческое воображение, связную и выразительную речь.

Воспитательные задачи:

Формировать положительную установку на участие в занятии, доброжелательные отношения, навыки сотрудничества. 

Воспитывать взаимопомощь, дружелюбие, бережное отношение к животным, любовь к близким и природе. 

Интеграция: коммуникация, социализация, познание, чтение художественной литературы,  художественное творчество]]>
admin Mon, 30 Sep 2024 14:54:09 +0600
"День города!" конкурс рисунков на асфальте http://157.almatybala.kz/o-detskom-sade/roditelyam/503-den-goroda-konkurs-risunkov-na-asfalte.html http://157.almatybala.kz/o-detskom-sade/roditelyam/503-den-goroda-konkurs-risunkov-na-asfalte.html






]]>
Нетрадиционное рисование – это развитие мышления, логики, воображения, памяти, внимания, речи, мелкой моторики, творческих способностей, навыков успешного взаимодействия со сверстниками и взрослыми, ну и, конечно же, хорошее настроение.
Рисование позволяет снять стресс. Кроме того, это чудесная возможность для полноценного общения с детьми. Можно использовать различные материалы. Ребята используют цветные мелки. Неограниченные возможности предоставляют асфальтовые дорожки.
Кто из нас не рисовал в детстве мелом на асфальте? Такие удивительные следы появлялись на серой неровной поверхности. И так волшебно исчезал мелок, оставляя в руке лишь маленький цветной «огрызок». И асфальт расцветал удивительными красками, и желтое солнце светило неровными лучами, а в синем небе парил воздушный шар с какими-то непонятными существами на борту.
Рисование на асфальте — это не только веселое занятие, это и творчество, и познание ребенком окружающего мира. Ведь рисовать асфальтными мелками- это совсем не то же самое, что водить по бумаге карандашом или кисточкой. Здесь совсем другие ощущения. А ведь для дошкольников творчество — это не столько результат, сколько процесс. И не так важно на самом деле, какой рисунок в конце концов появится на асфальте.
Затем все с интересом рассматривали рисунки, которые по волшебству мелка появлялись на асфальте то тут, то там. Дети очень старались, аккуратно раскрашивая свои рисунки. Никто не скучал, был занят творчеством. Дети рисовали то, что видят, то, что им нравиться, изображали себя и свою семью. а то, что родители были рядом- это вообще волшебство!

]]>
admin Sat, 14 Sep 2024 10:03:26 +0600
"День Знаний" 1 сентября! http://157.almatybala.kz/o-detskom-sade/roditelyam/496-den-znanij-1-sentjabrja.html http://157.almatybala.kz/o-detskom-sade/roditelyam/496-den-znanij-1-sentjabrja.html
]]>
- углублять и расширять знания детей о школе; расширять кругозор детей;
- способствовать развитию любознательности, мышления, творческих способностей детей;
- воспитывать интерес и мотивацию к обучению и познанию окружающего мира.
День знаний – праздник важный!
Запомните, друзья,
без знаний и умений
прожить ни как нельзя!
Вот и закончилось теплое весёлое лето. Дети подросли, окрепли, стали старше на целый год. И вот наступает день, когда надо начинать новый учебный год.В этот день всюду царит атмосфера праздника и радости. Этот праздник с удовольствием отмечают и дети в детском саду. Ведь дети тоже стали старше, здоровее, и умнее.
В нашей группе «Тұлпар» тоже прошёл праздник, посвященный Дню знаний. Праздник прошел торжественно, весело и интересно.
В гости к ребятам пришли весёлые Клёпа и Ириска. Дети им читали стихи, пели песни, отгадывали загадки, играли в игры. На прощание Мальвина и Буратино подарили детям нужные предметы для занятий в детском саду. И пожелали им счастливого учебного года!
Дети на празднике получили заряд бодрости, много положительных эмоций.



]]>
admin Mon, 02 Sep 2024 16:50:48 +0600
"Малые Олимпийские игры" http://157.almatybala.kz/o-detskom-sade/roditelyam/497-malye-olimpijskie-igry.html http://157.almatybala.kz/o-detskom-sade/roditelyam/497-malye-olimpijskie-igry.html



]]>
Вырасти здоровым, крепким, сильным помогает спорт. Заниматься физкультурой полезно, а веселой физкультурой - вдвойне. Ведь каждая минута занятий спортом продлевает жизнь человека на один час, а веселым - на два, и даже с минутами. Не верите? Проверьте сами!
"С физкультурой мы дружны!" - под таким девизом начался праздник, который прошел у нас в детском саду на спортивной площадке. Участниками стали старшие дошкольники и сотрудники детского сада. Соревновались в силе, ловкости, смекалке, быстроте две команды - "Синие ленточки" и "Желтые ленточки", а зрителями и болельщиками были ребята младших групп.
Бурю эмоций и массу впечатлений вызвала игра "Кто самый ловкий?".
Дети и взрослые получили удовольствие от совместных занятий физкультурой, заряд бодрости и массу положительных эмоций. Сегодня проигравших нет! Каждый участник одержал маленькую победу! Маленькую, но убедительную победу над самим собой!
Пусть вам этот праздник запомнится,
Пусть болезни пройдут стороной,
Пусть все желания исполнятся,
И физкультура станет родной.

]]>
admin Wed, 28 Aug 2024 16:57:46 +0600
Консультация "Развитие мелкой моторики рук у детей раннего возраста». http://157.almatybala.kz/o-detskom-sade/roditelyam/495-konsultacija-razvitie-melkoj-motoriki-ruk-u-detej-rannego-vozrasta.html http://157.almatybala.kz/o-detskom-sade/roditelyam/495-konsultacija-razvitie-melkoj-motoriki-ruk-u-detej-rannego-vozrasta.html ]]> Тема: «Развитие мелкой моторики рук у детей раннего возраста».

Цели:

  • показать важность работы по развитию мелкой моторики рук.

Задачи:

• обозначить взаимосвязь развития мелкой моторики рук и развития речи ребенка;

• научить родителей играм и упражнениям по развитию мелкой моторики.

Подготовительная работа:

• подбор игр и упражнений на развитие мелкой моторики рук;

• подбор слайдов с пальчиковыми играми;

• организация выставки развивающих игр.

Оборудование:

• плакаты с высказываниями:

«Ум ребенка находится на кончиках его пальцев. » (В. А. Сухомлинский) .

«Рука-это инструмент всех инструментов»(Аристотель) .

«Рука является вышедшим наружу мозгом человека» (И. Кант) .

• листы бумаги, фломастеры;

• косточки от персиков, краски, кисточки, салфетки, стаканчик с водой;

• картинки со шнуровкой, картон, ножницы, клей, дырокол, скотч, шнурки;

• слайды с фотографиями играющих детей;

• описания игр и упражнений на развитие мелкой моторики в папке-передвижке «Пальчиковые игры и потешки с жестами в группе раннего возраста»;

1. Вводная.

А) Представление воспитателем темы собрания.

Б) Просмотр слайдов пребывания детей в ДО с целью привлечения внимания родителей к особенностям развития мелкой моторики рук у детей раннего возраста

2. Основная часть.

1. «Значение работы по развитию мелкой моторики рук у ребенка раннего возраста», сопровождаемое показом и аннотацией папки-передвижки по теме «Развитие мелкой моторики».

2. Рекомендации и демонстрация с показом и объяснением методов проведения игр и упражнений по развитию мелкой моторики рук, приемлемых в домашней повседневной жизни.

3. Разное .

А) Представление родителям подборки педагогической литературы с краткой аннотацией книг.

Б) Общие вопросы.

4. Подведение итогов.

1. Анкетирование родителей с целью определения проблем по теме собрания.

2. Подведение итогов собрания, занесение их в протокол собрания.

Приложение 1

Брошюра

«Пальчиковые игры и потешки с жестами в группе раннего возраста. »

Пальчиковые игры.

Развитие мелкой моторики у маленьких детей очень важно и необходимо. Чем раньше малыши начинают активно и умело двигать пальчиками, ладошками, показывая то или иное действие, тем раньше они развиваются, начинают быстрее говорить, речь становится более связной и эмоциональной. Игры с пальчиками способствуют формированию мелкой моторики у малышей, развивают речь, концентрируют внимание, способствуют умственному развитию, дают представление об окружающем мире и основу для развития творческого представления. Такие игры можно использовать как на различных занятиях, так и в режимных моментах.

На первоначальном этапе эта работа должна быть только индивидуальной. Педагог разглаживает ребёнку ладошки, по очереди сгибает пальчики и разгибает, произнося при этом текст потешки. К третьему году жизни ребёнок должен уметь сгибать пальчики в кулачки и разгибать их, выполнять простейшие движения по тексту: делать «крылышки» (махать ладошками, складывать ладошки вместе, показывать ушки, «козу», водить пальчиком по ладошке, грозить пальчиком, делать «рожки» и «усики», показывать «фонарики».

Очень важно, чтобы эти игры были в обиходе не только в дошкольном учреждении, но и дома, в семье. Далеко не все родители знают, как можно играть с малышами в этом возрасте, используя небольшие образные стихи и потешки. Для этого необходимо родителей просветить. Можно пригласить их на групповое собрание и рассказать о целесообразности таких игр с маленькими детьми, о том, какие они дают результаты, как помогают малышам развиваться. Показать пальчиковые игры, обязательно проиграть их с родителями. Распечатать игры и раздать их родителям. Неравнодушные, заинтересованные мамы, папы, бабушки и дедушки могут обыгрывать любые стихи, играть с детьми.

Потешки с жестами.

Народные потешки и песенки всегда сопровождали жизнь детей в раннем детстве. Этот жанр им близок, понятен, интересен. Хорошо, когда и в дошкольном учреждении, и дома дети слышат простые и доступные песенки, приговорки, потешки. Взрослые выразительно читают потешки или напевают короткие песенки, сопровождая их определёнными движениями или жестами по тексту. Дети повторяют. Это способствует тому, что у малышей развивается речь, мышление, память, расширяется их кругозор. Дети запоминают интонации, учатся выполнять разнообразные характерные движения ногами, руками, пальчиками. Кроме того, с самого раннего детства малыши приобщаются к фольклору.

Прилетели птички

Принесли водички.

Надо просыпаться,

Надо умываться,

Чтобы глазки блестели,

Чтобы щёчки горели,

Чтоб смеялся роток,

Чтоб кусался зубок.

***

Раз, два, три, четыре, пять!

Негде зайчикам гулять!

Всюду ходит волк, волк!

Он зубами щёлк, щёлк!

***

Идёт коза рогатая

За малыми ребятами.

Кто маму не слушает?

Кто кашу не кушает?

Кто отцу не помогает?

Забодает! Забодает!

***

Ходит козочка по лугу

Вокруг колышка по кругу.

Глазками хлоп-хлоп!

Ножками топ-топ!

Хвостиком-то машет,

И поёт, и пляшет!

Малых деток веселит,

Маму слушаться велит!

***

Сорока-белобока,

Где была?

-Далёко!

Печку топила,

Кашку варила,

Хвостиком мешала,

На порог скакала,

Деток покликала:

Детки, вы детки,

Собирайте щепки!

Наварю я кашки

Золотые чашки!

***

Ты пляши, пляши, пляши!

Ах, как ножки хороши!

Хороши, не хороши,

Всё равно ты попляши!

Ножками потопай,

Ручками похлопай!

Хохотушки хохочи!

Поскакушки поскачи!

***

Поехали-поехали

За шишками-орехами!

По кочкам, по кочкам,

По ягодкам, цветочкам,

Пенёчкам и кусточкам,

Зелёненьким листочкам.

В ямку – бух!

Для развития мелкой моторики рук, а также детского творчества, артистизма у детей, успешно используются различные виды инсценирования. Спектакли-игры, напоминающие театральные представления, требуют кропотливой совместной работы детей и взрослых. Сделайте с ребенком пальчиковый театр, покажите небольшие игры-инсценировки в форме диалога: «Две лягушки», <Маша и медведь», «Колобок», «Теремок», «Репка». Кистью или пальцами руки ребенок будет имитировать движения персонажей: наклоны и повороты головы, разнообразные движения туловища и рук куклы. (Показывает несколько фигур, родители пробуют повторить.) Особенно четко просматриваются контуры персонажей, характер их поведения, действий — в театре теней. Сначала исполнителем может быть взрослый, но посмотрев, ребенок непременно захочет попробовать себя в роли актера. Разучите с ним, как можно получить изображения птиц, животных и других персонажей путем складывания пальцев определенным образом. Получится не сразу, но малыш будет стараться показать хоть какую-то фигуру. Оборудование для театра теней простое: стена или экран и настольная лампа (источник света). Так, у инсценировок с помощью пальчикового театра, театра теней большие возможности для развития ловкости, координации движений кистей и пальцев рук, точности, выразительности движений и развития речи.

Вообще, без специальной подготовки трудно организовать игры с ребенком на развитие мелкой моторики рук, поэтому сейчас я коротко расскажу о формах такого развития, их можно применять и дома:

работа с раскрасками — штриховка;

пальчиковая гимнастика-шнуровка; игры с конструктором, мозаикой;

лепка из глины и пластилина;

нанизывание крупных бус;

сматывание цветных ниток в клубочки.

Сегодня на прилавках магазинов достаточно игр на развитие мелкой моторики рук (шнуровки Монтессори, сенсорные панно, «Волшебные горшочки», наборы тканевых образцов различной фактуры, некоторые из которых представлены на нашей выставке, с ней вы можете познакомиться после собрания.

Подробнее остановлюсь на играх-шнуровках Марии Монтессори, возможности которых в развитии малышей очень широки. Эти игры:

— развивают сенсомоторную координацию, мелкую моторику рук;

— развивают пространственное ориентирование, способствуют усвоению понятий: вверху, внизу, справа, слева;

— формируют навыки шнуровки (шнурование, завязывание шнурка на бант) ;

— способствуют развитию речи;

— развивают творческие способности;

— косвенно готовят руку к письму и развивают усидчивость.

Познают мир руками не только крохотные малыши - игрушки, которые требуют работы кисти, пальцев, полезны и дошкольникам. Мария Монтессори почти сто лет назад давала своим детям кусочки кожи с дырками и шнурки — и руки развивает, и сосредоточиваться учит, и в жизни пригодится. Нам, в отличие от Монтессори, не придется сидеть с ножницами и тряпочками. Можно просто купить игру-шнуровку - набор из разноцветных шнурков и башмака, пуговицы, «куска сыра» или какого-нибудь еще деревянного предмета с дырками. Иногда к ним прилагается еще и деревянная иголка. Представляете, как приятно девочке заполучить запретные иголку с ниткой и стать «совсем как мама»?

Наша задача состоит в том, чтобы в содружестве с семьей развить мелкую мускулатуру рук и подготовить детей к письму; создать условия для накопления ребенком двигательного и практического опыта, без которого невозможно быстро и успешно освоить навык письма.


]]>
admin Wed, 21 Aug 2024 16:42:06 +0600
Развлечение "Шляпный переполох" http://157.almatybala.kz/o-detskom-sade/roditelyam/498-razvlechenie-shljapnyj-perepoloh.html http://157.almatybala.kz/o-detskom-sade/roditelyam/498-razvlechenie-shljapnyj-perepoloh.html



]]>
Сегодня в нашем любимом детском саду проходил фееричный "Парад шляп". К "Параду шляп" малыши и их родители начали готовиться задолго. Взрослые получили домашнее задание - украсить или смастерить для своих малышей креативные шляпки. Родители дошкольников и сами ребята подошли со всей ответственностью к творческому заданию. Каких только шляп здесь не было : и шляпы с пришитыми муляжами фруктов, овощей, листьев; и шляпы, сделанные из бросового материала; и кокетливые головные уборы, связанные заботливыми руками мам. Ведущая объявила, что на парад к детям пришла сама королева шляп!
Королева поприветствовала малышей и выразила восхищение изобилием и разнообразием шляп детей, сказав, что таких шляп она не видела даже в своём шляпном королевстве.
Завершился праздник феерическим дефиле - модным показом необыкновенных самодельных шляп. Дети прошлись по ковровой дорожке, демонстрируя свои головные уборы, как настоящие модели! Огромное удовольствие, заряд положительных эмоций, бодрости и прекрасного настроения получили все присутствующие. Да и так ясно: дело здесь даже не в шляпах. Каждый день может стать особенным и запомниться всем надолго - были бы фантазия и желание разнообразить досуг.
Победителем стал Тян Лев из старшей группы "Тұлпар"]]>
admin Tue, 20 Aug 2024 17:12:12 +0600