Біз туралы - ГККП "Ясли сад №157" http://157.almatybala.kz/ ru Біз туралы - ГККП "Ясли сад №157" DataLife Engine "День Победы" http://157.almatybala.kz/o-detskom-sade/nashi-gruppy/541-den-pobedy.html http://157.almatybala.kz/o-detskom-sade/nashi-gruppy/541-den-pobedy.html [media=https://www.instagram.com/reel/DJYq8O_iJu0/?igsh=MnJ2cXhmdDd0d2t1]]]> [media=https://www.instagram.com/reel/DJYq8O_iJu0/?igsh=MnJ2cXhmdDd0d2t1]]]> admin Thu, 08 May 2025 15:15:02 +0600 "Анамыз - ардақты панамыз" "Балдәурен" тобы http://157.almatybala.kz/o-detskom-sade/nashi-gruppy/531-anamyz-ardaty-panamyz-balduren-toby.html http://157.almatybala.kz/o-detskom-sade/nashi-gruppy/531-anamyz-ardaty-panamyz-balduren-toby.html



]]>
Тақырыбы: "Аналар - біздің панамыз"

Мақсаты: ана жайлы тамаша сөздер, өлеңдер, әндер арқылы аналарды мерекесімен құттықтау. Оқушыларды Ананың еңбегін ақтауға, анаға деген сүйіспеншілікке, ананы құрметтеп,сыйлауға тәрбиелеу . 

Көрнектілігі:нақыл сөздер,мақал – мәтелдер.

Барысы: 
Құрметті  ата-аналар, ұстаздар, оқушылар! Көктемнің алғашқы мерекесі  жүректерге жылу дарытқан, аяулы , ардақты, қамқоршы аналарымыздың мерексі де келіп қалды.Сіздерді халықаралық әйелдер күнімен құтттықтаймыз! Бастарыңызға амандық,  денсаулық тілей отыра, отбастарыңызда қуаныш , жақсылық болсын! Сіздерге арналған  «Ана- өмірдің гүлі» атты мерекелік кешімізді бастауға рұқсат етіңіздер!]]>
admin Wed, 05 Mar 2025 10:57:48 +0600
"Ана біздің - гүліміз", "Балапан" тобы http://157.almatybala.kz/o-detskom-sade/nashi-gruppy/530-ana-bzd-glmz-balapan-toby.html http://157.almatybala.kz/o-detskom-sade/nashi-gruppy/530-ana-bzd-glmz-balapan-toby.html



]]>

Тақырыбы: Ана – өмірдің гүлі

 Мақсаты: ана жайлы тамаша сөздер, өлеңдер, әндер арқылы аналарды мерекесімен құттықтау. Оқушыларды Ананың еңбегін ақтауға, анаға деген сүйіспеншілікке, ананы құрметтеп,сыйлауға тәрбиелеу . 
Барысы: 
Құрметті  ата-аналар, ұстаздар, оқушылар! Көктемнің алғашқы мерекесі  жүректерге жылу дарытқан, аяулы , ардақты, қамқоршы аналарымыздың мерексі де келіп қалды.Сіздерді халықаралық әйелдер күнімен құтттықтаймыз! Бастарыңызға амандық,  денсаулық тілей отыра, отбастарыңызда қуаныш , жақсылық болсын! Сіздерге арналған  «Ана- өмірдің гүлі» атты мерекелік кешімізді бастауға рұқсат етіңіздер!
]]>
admin Wed, 05 Mar 2025 10:13:29 +0600
Біртұтас тәрбие: "Аналар мектебі", "ересектер" Ақбота тобы http://157.almatybala.kz/o-detskom-sade/528-brttas-trbie-analar-mekteb-eresekter-abota-toby.html http://157.almatybala.kz/o-detskom-sade/528-brttas-trbie-analar-mekteb-eresekter-abota-toby.html





]]>
Мақсаты:бала боиында әлемдегі асыл ананы сыйлауға, адамгершілік сезімін ұялатуға, әсемдікті сүюге баулу.
Білімділік: Оқушыларға 8 – наурыз Халықаралық әйелдер күні туралы жалпы мағлұмат беру.
Көрнекілігі: анлар жайлы нақыл сөздер, мақал-мәтелдер, видеоклип.
ҰІӘ барысы:
1-бала: Біз ғана емес қадір тұтқан бабалар.
Аналардан туған небір даналар.
Ана деген тіршіліктің тірегі,
Армысыздар, қасиетті аналар!
Видеоклип: «Ананың жүрегі»
Көрініс:
2-бала:
«Ана» дейміз бәріміз де аңқылдап,
«Ана» дейді жас сәби де жарқылдап
«Ана» деген бәйтерегі өмірдің,
«Ана» деген алтын қазық,алтын бақ
3-бала:
Ана деген адамзаттын данасы.
Ана деген сәбилердің панасы.
Ана деген жарық жұлдыз шырағың,
Ана деген қайнар ыстық бұлағың,
Ана деген өмірдегі қамқорлық,
Ана деген сүйнерің, жан құбын.
5-бала: Адамды дүниеге әкелетін, өмір сыйлайтын құдіретті алдында бәріміз да бас июге тиіспіз.
Ақ сүтінен жаралған,
Ақ сүтінен нәр алған,
Анаға бас иеміз!
Туған елдің тілі деп,
Туған жердің үні деп,
Анаға бас иеміз!
Қорытынды: Біз мәңгілік сіздерге аналар, борыштарымыз дегім келеді. Сіздерге балалық жүректен мың да бір алғыс.  Халыққа батыр да өткен, бағлан да өткен, жеті атасын білген ер азамат деп.Бабалар өсиет қып айтып кеткен.Бұл пәниден жақсы да, жаман да өткен,жиын тегі болмап па еді бізде көптен.Қол соғып ел – жұртын демеп отыр.  Аналарға құрмет көрсетіп, тағзым ете отырып, мекереклік іс-шарамызды «Ана туралы жыр» әнімен аяқтаймыз.]]>
admin Tue, 04 Feb 2025 10:48:59 +0600
"Кішкентай көмекшілер" /ерте жастағы балалардың ұсақ моторикасын дамыту/ http://157.almatybala.kz/konsultacijaly-punkt/527-kshkentaj-kmekshler-erte-zhastay-balalardy-sa-motorikasyn-damytu-.html http://157.almatybala.kz/konsultacijaly-punkt/527-kshkentaj-kmekshler-erte-zhastay-balalardy-sa-motorikasyn-damytu-.html

«№157 бөбекжай-балабақшасы» КМҚК








Психологтың кеңесі




ТАҚЫРЫБЫ:

«Кішкентай көмекшілер»

Ерте жастағы балалардың ұсақ моторикасын дамыту


«Маленькие помощники»

Развитие мелкой моторики у детей раннего возраста

Орыстың атақты педагогы В.А. Сухомлинский: "Балалардың қабілеттерінің бастауы олардың қолында. Әңгіме түрінде саусақтар шығармашылық ойлаудың негізін нәрлендіретін өте жұқа арналарды бөліп көрсетеді". Бұл жай ғана әдемі сөздер емес: оларда баланың қалай дамитыны туралы сипаттамалар бар.

Ұсақ моторикаға тірек-қимыл аппаратының ішкі жұмысын пайдалана отырып, саусақтар мен қолдармен шағын қимылдар жасау мүмкіндігі жатады. Олар ұсақ моториканы жастайынан дамытады. Бала алдымен заттарды ұстауды, сосын бір қолдан екінші қолға ауыстыру техникасын үйренеді, ал бала есейген сайын қалам ұстауды үйренеді. Жасы ұлғайған сайын көлік жүргізу дағдылары әртүрлі және күрделене түседі. Екі қолмен қозғалысты қажет ететін мінез-құлық түрлерінің үлесі артып келеді.

Ұсақ моториканың даму деңгейі мектептегі когнитивті тәуекел көрсеткіштерінің бірі болып табылады. Бұл деңгей өте жоғары, логикалық ойлауға қабілетті, зейін, есте сақтау, қарым-қатынас сияқты процестерді жақсы дамытады, сонымен қатар жазу дағдыларын меңгере алады.

Мектеп жасына дейінгі балалардың ұсақ моторикасын дамытуды зерттеу мәселесімен келесі отандық педагогтар мен психологтар айналысты: И.М. Сеченов, И.П. Павлов, А.А. Ухтомский, В.П. Бехтерев, олар мотор-кинестетикалық анализатор қозғалыстарының маңыздылығын көрсетті. балалардың сөйлеуі мен ойлауын дамытуда бірінші басым ішкі белсенділік қимыл-қозғалыс екенін көрсетті. Затпен жұмыс істеу нәтижесінде пайда болатын бұлшықет сезімдері барлық басқа сезімдерді жақсартады және оларды біртұтас тұтастыққа біріктіруге көмектеседі.

Баланың қолының ұсақ моторикасын зерттейтін зерттеулер даму бойынша жұмысты ерте жастан бастау қажет екенін көрсетеді. Балалар қазірдің өзінде ми қыртысымен байланысты функционалдық нүктелерге әсер ете отырып, саусақтарын соғуы мүмкін. Негізгі өзін-өзі күту дағдыларын дамытуды ұмытпаңыз: мектепке дейінгі және одан кейінгі жастағы поэтикалық мәтіндермен қарапайым жаттығуларды орындаңыз, түймелер мен тігістерді шешіңіз, аяқ киімнің бауын байлаңыз және т.б. Балаға әсер ету және жаңа ақпаратты меңгеру үшін оқуды ойынға айналдыру керек, шегінбеңіз, тапсырма қиын болып көрінсе, баланы мақтауды ұмытпаңыз .

Зерттеудің мақсаты: кішкентай балалардың ұсақ моторикасын дамытуды зерттеу.

Зерттеу нысаны: ерте жастағы балалар.

Зерттеу пәні: кішкентай балалардың ұсақ моторикасын дамыту.

Зерттеу гипотезасы: кішкентай балалардың ұсақ моторикасын дамыту келесі педагогикалық шарттарды сақтай отырып, тиімді болады:

- ерте жастағы балалардың ұсақ моторикасын дамытуға бағытталған оқу іс-әрекетінің мазмұнын дамыту;

- кішкентай балалардың ұсақ моторикасын дамыту үшін ойындарды, ойын тәсілдерін қолдану.

Зерттеу міндеттері:

Психологиялық-педагогикалық зерттеулерде ұсақ моториканың ұғымын зерттеу.

-                   Ерте жастағы балалардың ұсақ моторикасын дамыту ерекшеліктерін сипаттау

-                   Кішкентай балалардың ұсақ моторикасының даму деңгейін анықтау.

-                   Кішкентай балалардың ұсақ моторикасын дамыту бойынша оқу іс-әрекетінің мазмұнын әзірлеу.

Ұсақ моторикалар - бұл адамның қолдары мен саусақтарының нәзік қимылдары, адамзат қоғамының мәдени дамуы барысында дамыған заттар, техника, еңбек сияқты көптеген адам әрекеттерінің маңызды құрамдас бөліктері.

Ұсақ моториканы дамыту ғылыми зерттеулердің қазіргі бағытын басшылыққа алатын көптеген жолдармен маңызды.:

- танымдық қабілеттердің дамуына байланысты;

- сөйлеуді дамытуға байланысты;

- жазуды қоса алғанда, нақты және аспаптық әрекеттерді орындау үшін оның қол қимылдарын дамыту.

Қол қимылдарының дамуымен байланысты танымдық қабілеттердің дамуы әсіресе балалық және жасөспірімдік шақта белсенді түрде жүреді, өйткені әртүрлі заттарды қарастыру кезінде қол қимылдары баланың объективті дүниені қабылдауының шарты болып табылады.

"Объектілермен тікелей нақты жанасу, олармен іс-әрекеттер объектілердің барған сайын жаңа қасиеттерінің және олардың арасындағы байланыстардың ашылуына әкеледі" (Д.Б. Эльконин).

Сөйлеуді қалыптастыру ұсақ моториканы дамытумен тығыз байланысты. мидың суретін мұқият қараған кезде қозғалтқыш аймағы қозғалтқыш аймағына жақын және оның бір бөлігі екені анық болады. Қозғалтқыш проекциясының жалпы ауданының 1/3 бөлігін қолдың проекциясы алады, ол әсер ететін дауыс проекциясының жанында орналасқан.

М.М. Кольцова, Л.Ф.Фомина жүргізген зерттеулер мен бақылаулар көрсеткендей, өмірдің алғашқы жылдарындағы балаларда сөйлеуді қалыптастырудың маңыздылығын анықтау үшін эксперименттер жүргізілді: олар баладан бір саусағын, екі саусағын және үш саусағын көрсетуін сұрады ("мұны істе", оны қалай жасау керектігін көрсетті). екінші жағынан, нашар сөйлейтін балалардың саусақтары керілген және тек бір-біріне бүгілген, немесе керісінше, жалқау, арық және бөлек қимылдар жасамайды. Балалардың саусақ қимылдары еркін болғанша сөйлеуін дамытуға қол жеткізу мүмкін емес.

Ұсақ моториканың даму деңгейі баланың мектепке интеллектуалдық дайындығының көрсеткіштерінің бірі болып табылады.

Әртүрлі елдерден келген зерттеушілер белгілеген тәжірибе балалардағы тіл дамуының деңгейі саусақтардың нәзік қимылдарының қалыптасу дәрежесіне тікелей байланысты екенін, ал саусақ қимылдары жылдар өткен сайын дамып келе жатқанда, балалардың тілінің дамуы жас ерекшеліктеріне сәйкес келетінін дәлелдеді. критерийлер. Екінші жағынан, сөйлеу қабілеті бұзылған балалардың жалпы қозғалыс бұзылыстары, сондай-ақ саусақ қимылдарының дамуында ауытқулары әртүрлі дәрежеде болды.

Балалардың сөйлеу тілінің белгілі зерттеушісі М.И. Кольцова былай деп жазады: "... Алдымен саусақтардың қозғалысы дамиды, содан кейін буындардың артикуляциясы пайда болады. Сөйлеу реакциясының кез келген кейінгі жақсаруы саусақ қимылдарын жаттықтыру дәрежесіне тікелей байланысты. Қолды жылқының мүшесі ретінде қарастыруға толық негіз бар. Топсалы құрылғылармен бірдей. Осы тұрғыдан алғанда, қолдың проекциясы мидың тағы бір тілдік аймағы болып табылады".

Балаларды дамытумен айналысатын педагогтар мен психологтар ұсақ моториканың зейін, ойлау, үйлестіру, елестету, бақылау, көрнекі және моторлық есте сақтау, сөйлеу және т.б. сияқты сананың жоғары деңгейлері үшін шешуші маңызы бар екендігімен бірауыздан келіседі.т.б.

Жақсы моториканы дамыту да маңызды, өйткені бала есейген сайын оған жазу, сурет салу және әртүрлі тұрмыстық және басқа да іс-әрекеттерді орындау үшін нақты үйлестірілген қимылдар қажет.

Өткен ғасырдың ортасына қарай баланың тілдік даму деңгейі қолдың ұсақ моторикасын қалыптастыруға тікелей байланысты екені белгілі болды. Саусақ қимылдарының дамуының кешігуі жалпы моториканың орташадан жоғары болуы мүмкін болса да, тілдің дамуын кешіктіреді.

Педагогтардың көптеген зерттеулері саусақ қимылдары орталық жүйке жүйесінің дамуын ынталандыратынын және балалардың сөйлеу тілінің дамуын тездететінін дәлелдеді.

Бұл жас баланың одан әрі дамуы үшін маңызды болып табылатын ісіктердің болуымен сипатталады. Сондықтан 2-3 жастан бастап баланың басқалармен: ересектермен және құрдастарымен қарым-қатынасындағы іс-әрекетінің сипаты мен мазмұны айтарлықтай өзгереді. Бұл дәуірдегі іс-әрекеттің негізгі бағыты мазмұнды және нәтижелі ынтымақтастық болып табылады. Бұл жастың ең іргелі жетістігі - баланың мінез-құлқы саналы сипатқа ие болуы.

Жақсы қозғалыс дағдылары - бұл қолдардың, саусақтардың және саусақтардың шағын, дәл қимылдарын жасау қабілеті.

Жақсы моториканы туғаннан бастап дамытады. Кішкентай қолдар анасының саусақтарына мықтап жабысып тұрса, бала қазірдің өзінде тамаша қимыл-қозғалыс дағдыларын көрсетеді. Алдымен бала қолдарын көреді, оларды басқаруды үйретеді, заттарды мінсіз алақанмен алады, содан кейін тек 2 (бас бармақ пен сұқ саусақ), содан кейін бала заттарды қасықпен, қарындашпен алады. Қол мен саусақтардың қимыл-қозғалыс дағдылары контекстінде "ептілік" термині жиі қолданылады.

Ұсақ моториканың саласы қарапайым қимылдардан (ойыншықтарды ұстау сияқты) өте күрделі қимылдарға (жазу немесе сурет салу сияқты) дейін көптеген қозғалыстарды қамтиды.Көбінесе балалардың ұсақ моторикасын дамыту ерекшеліктеріне сүйене отырып, олар мектепте оқуға дайынмын деп шешеді. Егер сіз үшін бәрі ойдағыдай болса, бала түсінуге, логикалық ойлауға, жазуға, зейінін шоғырландыруға, есте сақтау қабілетін, қиялын, зейінін және ауызекі сөйлеу тілін дамытуға үйренуге дайын.

Кішкентай балалардың ұсақ қол моторикасын дамыту ерекшеліктері

Мұғалім Василий Сухомлинский былай деп жазды: "Баланың жүрегі оның саусақтарында". Сол сияқты атақты неміс ғалымы Иммануил Кант қолды мидың көрінетін бөлігі деп атаған. Қолмен жұмыс жасау әдісін итальяндық гуманистер мен педагогтар балалармен жұмыс жасауда сәтті қолдануда. Оның айтуынша, сенсорлық даму ерте мектеп жасына дейінгі балалар үшін өте маңызды. Баланың қоршаған әлемді қабылдауы сенсорлық процестердің (сезім, қабылдау, экспрессия) "өмірлік рефлексиясынан" басталады. Баланың дамуы күрделі когнитивтік процестердің (есте сақтау, елестету, ойлау) пайда болуына қажетті алғышарттарды жасайды.

Көптеген қабілеттердің (мысалы, музыкалық, көрнекі) дамуы түйсіктердің, қабылдаулардың дамуымен байланысты. Сенсорлық даму қолдың ұсақ моторикасына тікелей байланысты. Өйткені жанасу - адамның бес сезім мүшесінің бірі. Ерте жаста балалар қоршаған әлем туралы орасан зор ақпарат алады. Күнделікті өмірдегі физикалық белсенділік балалар үшін өте маңызды. Саусақ жаттығулары ми қыртысы үшін күшті тоник болып табылады.

Бала өте кішкентай болған кезде анасы оның қолынан ұстап, саусақтарын күніне бірнеше минут ақырын өреді. Массаж қозғалыстары, саусақтарға арналған қарапайым жаттығулар, спортпен шұғылдану және т.б. Ол біртіндеп қосылады. Бала сәл есейген сайын құрылымы жағынан ерекшеленетін әртүрлі беттерге қол тигізуі керек. Сіз онымен құмсалғышта ойнай аласыз, матаға тігілген түймелерді ойын ретінде тарата аласыз.

Балалар ұсақ моторикасын ойындар мен арнайы сабақтар (сурет салу, мүсіндеу, мозаика, аппликация және т.б.) арқылы дамытуды жалғастыруда.

Ұсақ моториканы ерте жастан дамыту өте маңызды, оның себептері:

1) ұсақ моторика баланың есте сақтау қабілетіне, зейініне және көруіне, жүйке жүйесімен тығыз байланысты қабылдауына тікелей байланысты. Ұсақ моториканы, сондай-ақ саусақтарды дамытады.

2) ұсақ моториканы ынталандыру жақын жерде орналасқан сөйлеу және қозғалыс орталықтарын белсендіреді. Ұсақ моториканы дамыту арқылы біз баланың қолжазбасының, сөйлеуінің және реакциясының жылдамдығына әсер етеміз.

3) ұсақ моториканың даму деңгейіне қарай мектепке дайын баланың ақыл-ойының дамуы туралы айтуға болады.

4) ұсақ моториканы дамыту баланың шығармашылық тұрғыдан қарқынды дамуына ықпал етеді.

5) ғалымдар саусақтардың моторлы стимуляциясы "сөйлеу" аймақтарының қалыптасуына әсер ететінін және балалардың ми қыртысына оң әсер ететінін дәлелдеді.

Қолдың әртүрлі қимылдары, саусақ ойындары баланың сөйлеу процестерін және ақыл-ойының дамуын ынталандырады.

Ұсақ моториканы дұрыс дамыту сонымен қатар балалардың сенсомоторлық координациясының дамуын, яғни қол мен көз буындарының мінез-құлқын анықтайды. Көру қабілетінің көмегімен бала қоршаған шындықты талдайды және олардың қимыл-қозғалысын бақылайды, осылайша олар жетілдіріліп, дәлірек болады. Көздер, былайша айтқанда, қолды "үйретеді" және бала басқаратын заттарды қолмен жылжыту арқылы барған сайын жаңа мәліметтер ашылады. Балалардың көру және қол қимылдары қоршаған шындықты түсінудің негізгі көздеріне айналды.

Әртүрлі заттарды зерттеп, оларға қол тигізіп, қолдарында сезіну арқылы бала себеп-салдарды түсіне бастайды. Бала неғұрлым үлкен болса, көргенін қайталау немесе жоспарын аяқтау үшін қолдары мен саусақтарын соғұрлым белсенді пайдаланады. Ол үйлерді, мұнараларды, көпірлерді, жануарлар мен адамдарды, әріптер мен сандарды сызды, кейін жазуды үйренді. Газ осы функциялардың барлығын орындауға көмектеседі.

Монтессоридің айтуынша, ұсақ моториканы дамытуға арналған жаттығулар арқылы бала өзін және заттарын дұрыс бекітуді және күтуді үйренеді. Басқаша айтқанда, ұсақ қол моторикасы да балалардың дербестігін қалыптастырумен байланысты. Демек, ұсақ моториканы, қимыл-қозғалысты үйлестіруді, зейінін және таңдалған тапсырманы қорытынды жұмысқа жеткізе білу.

Мектеп жасына дейінгі балалардың ұсақ моторикасын дамыту үшін қолдануға болатын бірнеше әдістер бар.

Саусақ ойындары - балалардың ұсақ моторикасын дамытудың ең танымал және үнемді әдістерінің бірі. Курс арнайы дайындықты қажет етпейді (оқу материалдары, спорттық жағдайлар және т.б.). Кез келген уақытта және кез келген жерде жаттығуға болады: емханаларда, медициналық кабинеттерде, балабақшаларда немесе клубтар мен бөлімшелерде, серуендерде, көлікте. Ең қызығы, саусақтардың кез келген қимылын қызықты өлеңдермен, әндермен немесе қысқа ертегілермен күшейту керек.

Саусақ ойындарына жұмсалатын қаражат баланың жасына байланысты. Айта кету керек, мектеп жасына дейінгі балалар үшін бір жас аралығындағы айырмашылық өте үлкен. Егер 4 жасар бала сабаққа шамамен 10-15 минут зейінін шоғырландыра алса, 5 жасар баланың демалу уақыты қазірдің өзінде шамамен 2 минутты құрайды, бұл шамамен 20-25 минутты құрайды. Ойын сабақтарының ұзақтығы балалардың қызығушылығына да әсер етуі мүмкін. Егер сіздің балаңыз жыныстық ойындарды ұнатпаса, сіз оның назарын ұзақ уақыт ұстай алмауыңыз мүмкін. Сондықтан баланың қалауына қарай ұсақ моторикасын дамыту үшін саусақ ойындарын таңдап алыңыз.

Сонымен қатар, импровизацияланған құралдармен тамаша моториканы жаттықтыру үшін әртүрлі ойындар мен жаттығулар қолданылады, мысалы:

-       -Қуыршақ ойыны: Қыз киініп, өз киімін киеді «қызға-қуыршақ" және кішкентай саусақтарымен көп қимылдар жасайды. Біз модельдеуді жүргіземіз. Қандай материалды қолданғаныңыз маңызды емес. Бұл жоба өте маңызды! Балшықтан, пластмассадан және ермексаздан жасалған сынықтар, тіпті кәдімгі қамыр да өз орнында.

-       - Құмсалғыш үйде орналасқан. Тазалау жұмыстары көбірек болады. Бірақ балалардың бақыты мен мұндай ойындардың әсері негізінен елеусіз.

-       -Коллаждар мен қолөнер бұйымдарын жасау. Әрине, бөлшектерді ою кезінде өрнектер мен қосымшаларды жасаңыз.

-       -Қолдан жасалған бұйымдар табиғи материалдардан жасалған. Біз көшеден желеңділерді, бұтақтарды, жидектер мен конустарды жинап, үйде нағыз орман шедеврлерін жасаймыз.

-       -Қажетті дағдыларды дамытып, саусақтарыңызды дамытыңыз: түймелерді және сенсорлық түймелерді босатыңыз, сыдырмаларды ашыңыз, ілмектерді, ілмектерді, түймелерді және т.б. Можбірақ интенсивті негізде панельдер жасау және балаларымен қарым-қатынас жасау үшін бірдей ойын-сауықты пайдалану. Қажетті не ұмытуывать қосуүрлеу сүйіктісіне арналған маңызды сәттер голоскбала мен кейіпкерлер ойнауды қызықты ету үшін.


]]>
admin Thu, 23 Jan 2025 15:13:03 +0600
Тақырыбы: " балапанды тамақтандыр" Сенсорика "Балапан" тобы http://157.almatybala.kz/o-detskom-sade/nashi-gruppy/526-tayryby-balapandy-tamatandyr-sensorika-balapan-toby.html http://157.almatybala.kz/o-detskom-sade/nashi-gruppy/526-tayryby-balapandy-tamatandyr-sensorika-balapan-toby.html ]]> Сенсорика 
Тақырыбы: " балапанды тамақтандыр"
Мақсаты: балалардың ұсақ қол моторикасын дамыту, құстарға деген қамқорлық жасауға тәрбиелеу.


Дүние адам санасына сыртқы сезім мүшелерінің есігі арқылы ғана енеді.Егер ол жабық болса, онда ол оған кіре алмайды, онымен байланыса алмайды.Сонда сана үшін дүние жоқ.

Б. Прейер

Сенсорика (лат.sensus, "қабылдау") — сезімдерді, сыртқы әсерлерді тікелей қабылдауды сипаттайтын категория.Физиологияда сенсор — сыртқы тітіркендіргіштерді қабылдаудан тұратын жүйке жүйесінің қызметі.

Баланың сенсорлық дамуы– бұл сезім мүшелерінің жұмысына негізделген қоршаған әлемді танудың тәсілі.Сезімдер бізге қоршаған ортаның алуан түрлі қасиеттері туралы түсінік береді және заттардың тұтас бейнелерін қалыптастыруға көмектеседі.Сонымен, көрнекі қабылдау қоршаған әлем объектілерін түсі, пішіні, өлшемі бойынша ажыратуды қамтиды.Тері қабылдауына тактильді сезімдер (заттарды құрылымы бойынша ажырату – тегіс/кедір–бұдыр, қатты/жұмсақ), жанасу сезімдері (заттың пішінін жанасу арқылы анықтау - жалпақ/көлемді), температуралық сезімдер, барикалық сезімдер (салмақ, ауырлық).

Қоршаған шындықты толыққанды қабылдауды қалыптастыруға бағытталған сенсорлық даму дүниені тануға негіз болады, оның бірінші сатысы сезімдік тәжірибе болып табылады.Ақыл-ой, дене, эстетикалық тәрбиенің табыстылығы көп жағдайда балалардың сенсорлық даму деңгейіне, яғни. баланың қоршаған ортаны қаншалықты жақсы еститініне, көретініне, ұстайтынына байланысты.

Сенсорлық тітіркендіргіштерге сезімталдық деңгейі бәрімізде айтарлықтай өзгереді және ол үш факторға байланысты:

Бірінші фактор — туа біткен қасиеттер:абсолютті есту, иіс сезу қабілетінің жоғарылауы генетикалық жолмен тұқым қуалайды, сонымен қатар туа біткен ауытқулардың — соқырлық, кереңдік және т.б.

Екінші фактор — сезім мүшелерінің жағдайы: оларға жарақат немесе ауру әсер етуі мүмкін.

Үшінші фактор — дүниені өздігінен тану үдерісінде де, арнайы дайындық барысында да сезім мен қабылдау мүшелерінің дамуы.Мысалы, бала кезінен әртүрлі ұлттық тағамдардың алуан түрін татып көрген адамның дәмі тек жарма мен макарон өнімдерін жеген адамға қарағанда әлдеқайда нәзік болатынына ешкім күмәнданбайды

Сенсорлық стандарттар дегеніміз не?

Баланы немен және қалай оқыту керек?Бірінші және басты міндет — баланы тексеру үшін алуан түрлі заттармен қамтамасыз ету және оның назарын олардың қасиеттеріне аудару.Бірақ бұл қабылдаудың жан-жақты дамуы үшін жеткіліксіз.Бала берілген заттың анықталған немесе қарастырылып отырған қасиеттерінің басқа қасиеттерге немесе объектілерге қатынасын анықтауды үйренуі керек.Ол үшін арнайы "өлшемдер" бар — негізгі күш-жігер оларды игеруге бағытталуы керек.Бұл өлшемдер "сенсорлық стандарттар" деп аталады.

"Сенсорлық стандарттар" объектілердің сыртқы қасиеттерінің жалпы қабылданған үлгілері болып табылады.

Біз, ересектер, сенсорлық стандарттарға ие боламыз, олар туралы мүлдем ойланбастан.Бала оларға бес жасында ғана бірдей жеңілдікпен операция жасайды.


]]>
admin Thu, 23 Jan 2025 14:52:49 +0600
Сюжеттік-рөлдік ойын; "Дәрігер". Балапан тобы. http://157.almatybala.kz/o-detskom-sade/nashi-gruppy/524-sjuzhettk-rldk-ojyn-drger-balapan-toby.html http://157.almatybala.kz/o-detskom-sade/nashi-gruppy/524-sjuzhettk-rldk-ojyn-drger-balapan-toby.html
]]>
Сюжетті рөлді ойын: 
" Дәрігер" 

Мақсаты:Балалардың білім деңгейін, ойындарды ойната отырып, әрі қарай жан - жақты дамыту, тілін жетілдіру, сөздік қорын молайту. Балаларды ұйымшылдыққа, жауапкершілікке, адалдыққа, достыққа тәрбиелеу.

Керекті заттар:Дәрі - дәрмектер ойыншық түріндегі, халаттар, бас киімдер, құрал – жабдықтар.

Әдіс - тәсілдер:Ойын ойнау арқылы әңгімелесу, сұрақ – жауап.



]]>
admin Wed, 22 Jan 2025 15:08:47 +0600
"№157 бөбекжай-балабақшасының"КМҚК 2023 жыл қыркүйек айынан 2024 жыл желтоқсан айына дейінгі атқарылған жұмысы туралы есебі http://157.almatybala.kz/konsultacijaly-punkt/523-konsultacijaly-punkt.html http://157.almatybala.kz/konsultacijaly-punkt/523-konsultacijaly-punkt.html ]]> 2023 жыл қыркүйек айынан  2024 жыл желтоқсан айына дейінгі

атқарылған жұмысы туралы есебі


Спикер: Сырлыбаева А.А.


      Алматы қаласының Медеу аудандық білім бөлімі ұйымдастыруымен  аталған оқу жылында атқарылған балабақша жұмысының жылдық есеп беру жиыны өтті. Жиында Медеу ауданына қарасты мемлекеттік балабақшалардың әдіскерлері есеп беру баяндамалары талқыланды. 

      "№157 бөбекжай-балабақшасының"КМҚК 2023 жыл қыркүйек айынан  2024 жыл желтоқсан айына дейінгі атқарылған жұмысы туралы есебі негізінде келесі мәселелер талқыланды. 

-        Балаларды тәрбиелеу және дамыту; 

-        Педагог кадрлар туралы мәліметтер;

-        Мерекелік іс-шара;                                               

-        ЛОГОПУНК   жұмысы;

-        Тәрбиеленушілердің денсаулық жағдайы;                         

-        №7 ЖББМ және ББМ сабақтастығы бойынша жұмысты талдау;

-        Педаготар мен тәрбиеленушілердің жетістіктері.

]]>
admin Wed, 22 Jan 2025 14:36:35 +0600
Презентация проекта авторской работы нетрадиционное рисование "Я- маленький художник" воспитателями старшей группы Павловой Т.А и Павловой Н.А. http://157.almatybala.kz/o-detskom-sade/prepodavateli/532-prezentacija-proekta-avtorskoj-raboty-netradicionnoe-risovanie-ja-malenkij-hudozhnik-vospitateljami-starshej-gruppy-pavlovoj-ta-i-pavlovoj-na.html http://157.almatybala.kz/o-detskom-sade/prepodavateli/532-prezentacija-proekta-avtorskoj-raboty-netradicionnoe-risovanie-ja-malenkij-hudozhnik-vospitateljami-starshej-gruppy-pavlovoj-ta-i-pavlovoj-na.html




]]>
Одним из древнейших направлений искусства является  изобразительное творчество. Данная программа по нетрадиционной технике рисования для детей 4 лет имеет художественно-эстетическую направленность.


    Данная программа представляет собой комплексный подход к развитию художественно- творческих способностей детей. Ее основная цель- заложить фундамент для дальнейшего творческого роста, воспитав необходимые навыки и стимулировав формирование важных мыслительных процессов. Программа не ограничивается простым обучением техникам рисования или лепки, а   направлена на всестороннее развитие личности ребенка. Ключевым аспектом является целенаправленное формирование таких когнитивных навыков, как анализ, синтез, сравнение, установление аналогий и обобщение. По мере освоения основных навыков, задания становятся более сложными и творческими. Дети учатся анализировать предметы и явления, синтезировать полученную информацию и создавать собственные художественные образы. Сравнение и уподобление позволяют им устанавливать аналогии между разными объектами, находить общее и отличное. Обобщение помогает систематизировать полученные знания и применять их в новых ситуациях. Дети развивают критическое мышление, креативность, способность к самовыражению и решению проблем. Это способствует их успешной адаптации в школе и в дальнейшей жизни, поскольку развитые мыслительные операции необходимы для эффективной деятельности в любой сфере. Программа способствует интеллектуальному росту ребенка.

В целом программа предполагает комплексный подход к развитию личности ребенка,  охватывающий все ключевые сферы деятельности ребенка.]]>
admin Thu, 21 Nov 2024 11:25:28 +0600
ОД ОЗМ "Жеміс-жидектер" "Балапан" тобы, тәрбиеші Шалматаева А.Б. http://157.almatybala.kz/o-detskom-sade/roditelyam/505-od-ozm-zhems-zhidekter-balapan-toby-trbiesh-shalmataeva-ab.html http://157.almatybala.kz/o-detskom-sade/roditelyam/505-od-ozm-zhems-zhidekter-balapan-toby-trbiesh-shalmataeva-ab.html









]]>










]]>
admin Fri, 04 Oct 2024 14:46:32 +0600